Backlinks opravdu funguje

>> úterý 21. dubna 2009

      Systém pro prodej internetových odkazů backlinks.com se v našich luzích a hájích netěší příliš valné pověsti - kdo na něm vydělal, raději mlčí ze strachu před závistivci, kteří by ho napráskali Googlu, a kdo prodělal (přišel o ranky), nemá potřebu vyjadřovat se o backlinks.com nikterak slušně.
      Sám jsem dlouho váhal, zda to zkusit. Nakonec jsem si řekl, že není příliš co ztratit, a postupně jsem od ledna letošního roku kód backlinks.com přidal na pět ze svých webů (Page ranky 4, 3, 3, 2, 1). Jediné potíže jsem zaznamenal u webu s nejvyšším page rankem - po několika dnech klesl rank na nulu, ve strachu jsem tedy kód odstranil a čekal, co bude dál. Netrvalo to dlouho a rank se vrátil k původní hodnotě 4.
      Hned 1. února dorazila první výplata 5 $, s postupným prodejem linků částka rostla, a tak přibližně po čtvrt roce činí hodnota aktuálně prodaných linků více než 50 $. Jasně, není to částka, kvůli které by člověk mohl přestat chodit do práce, ale na cestě ji nenajdete, a pokud stejně jako já holdujete pěnivému moku, představuje to pro vás 40-50 orosených půllitrů měsíčně zcela grátis.
      Aktuální vývoj na mých webech je následující - z důvodu přechodu na novou doménu a přesměrování jsem původní web s nejvyšším rankem ze systému odstranil (zatím čekám na aktualizaci ranků), takže aktuálně po aprílové aktualizaci ranků, kdy jeden ze zbývajících webů porostl (překvapivě nic nespadlo) ze tří na čtyři, mám v systému čtyři weby (PR 4, 3, 2, 1) a odkazy se stále prodávají.
      Hlavní výhodou backlinks.com (kromě pravidelné platby přímo na PayPal) je skutečnost, že pokud jsou inzerenti spokojení, prodané odkazy zůstávájí na webech na dobu neurčitou, tedy několik měsíců. Sám mám na webech některé odkazy od samého začátku.
      Dále systém ocení především uživatelé s větším počtem webů s nižšími ranky - zpětné odkazy můžete prodávat klidně s page rankem 1 (po 0,5 $).

A na závěr ještě aktuální ceník backlinks.com:
PageRank (PR) 1 homepage $.50 , subpage $.50
PageRank (PR) 2 homepage $1 , subpage $1
PageRank (PR) 3 homepage $2 , subpage $1.50
PageRank (PR) 4 homepage $3 , subpage $2
PageRank (PR) 5 homepage $4.50 , subpage $3.50
PageRank (PR) 6 homepage $12.50 , subpage $10
PageRank (PR) 7 homepage $30 , subpage $25
PageRank (PR) 8 homepage $75 , subpage $50

0 komentářů:

Pravidelní čtenáři

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP